15.04.2021 r. 2_temat: Sztuczki w programie Baltie i zadania 08.04.2021 r. 23_temat: Ustalamy kolejność odtwarzania animacji 25.03.2021 r. 22_temat: Tworzymy złożone animacje 18.03.2021 r. 21_temat: Zmieniamy pozycję Baltiego. 11.03.2021 r. 20_temat: Tworzymy proste animacje 04.03.2021 r. 19_temat: Programujemy w środowisku Baltie. temat 6 z podręcznika, (str. 66-68) Ćwiczenie 1/s.67 Tworzymy ramkę z zegarów: Wykonujemy operacje na fragmencie programu Tak samo można kopiować i wklejać jak w innych programach używając tych samych klawiszy Edycja/Kopiuj : (Ctrl+C) i Edycja/Wklej (Ctrl+V) Aby zaznaczyć blok wybierz opcję Edycja/Zaznacz blok Ćwiczenie 2/s.68 wykonujemy program: prezenty na schodach nie ma pracy domowej 25.02.2021 r. 18_temat: Tworzymy i formatujemy tabelę. temat 10 z podręcznika, (str. 120-122) Wykonaj ćwiczenie 12, s.122 Wykonaj obramowanie tabeli (zaznac...
18.05.2021 r. 29_temat: Sterujemy duszkiem na ekranie - zadania 11.05.2021 r. 28_temat: Rysujemy robota i tworzymy grę. 04.05.2021 r. 27_temat: Sterujemy duszkiem na ekranie - rysujemy figury w języku Scratch 27.04.2021 r. 26_temat: Rysujemy figury w języku Scratch 20.04.2021 r. 25_temat: Sztuczki w programie Scratch 13.04.2021 r. 24_temat: Zmieniamy tło sceny i dodajemy więcej duszków (Scratch) 30.03.2021 r. 23_temat: Powtórzenie wiadomości o programie Scratch 23.03.2021 r. 22_temat: Baltie - zadania 16.03.2021 r. 21_temat: Sztuczki w programie Baltie 09.03.2021 r. 20_temat: Wczytujemy scenę do programu. 02.03.2021 r. 19_temat: Powtarzamy polecenia - Baltie 23.02.2021 r. 18_temat: Poznajemy właściwości Batlie 16.02.2021 r. 17_temat: Poznajemy środowisko programowania Baltie - zadania 09.02.2021 r. 16_temat: Programujemy z Baltiem 02.02.2021 r. 15_temat: Czarujemy z Baltie....
13.05.2021 r. 27_Temat: P rogramowanie w języku Logo - tworzenie programu, wykonywanie obliczeń i stosowanie zmiennych. t emat 13. z podręcznika (str. 146-150); Logomocja DEMO do pobrania: https://logo.oeiizk.waw.pl/files/inst.. wersja DEMO nie ma możliwości zapisania pliku; można skopiować zrobiony program do notatnika i wtedy zapisać lub zrobić PrintScreen dla przypomnienia: Słownik procedur pierwotnych Logomocji: https://zkomputerem.pl/face/HTML/logo/S%C5%82ownikLogomocji.htm ćwiczenia 1-4 (str. 148-150); Logo: https://www.youtube.com/watch?v=gpCpwf38AHI Do obejrzenia i nauczenia: https://www.youtube.com/watch?v=ww7uNgMFo7A Pamiętaj! że przypisanie zmiennej o tej samej nazwie innej wartości zastępuje poprzednią wartość. Z adanie domowe: odpowiedz w zeszycie na pytania 1-3 (str. 158); oraz wykonaj zadania 1. i 2. (str. 158); Do zobaczenia w szkole! 06.05.2021 r. 26_Tem...
Komentarze
Prześlij komentarz